מהי שנת שירות?

האם אי פעם שקלת להצטרף לשנת שירות כדי לפתח מיומנויות חדשות ולהשפיע בקהילה שלך? בין אם אתה מחפש הזדמנות לצמוח מקצועית או פשוט לקחת חופש מהעבודה הנוכחית שלך, הזדמנויות לשנת שירות זמינות לכולם.

מהי שנת שירות וכיצד זה תורם?

שנת שירות היא סדרה מקיפה של פרויקטים שבהם אדם משרת את קהילתו על ידי מתן מזמנו ומרצו לעשות שינוי. זה יכול לכלול הגשת ארוחות ב-Meals on Wheels או בנייה מחדש של בתים לאחר אסונות טבע.

שנת שירות יכולה להיות הזדמנות מאירת עיניים לחקור נתיב קריירה חדש או להצית מחדש תשוקה ישנה תוך כדי למידה נוספת על עצמך בתהליך. יש אנשים שהחוויה כל כך משמחת שהם ממשיכים לשרת את הקהילות שלהם גם לאחר סיום שנת השירות שלהם.

בוגרי תיכון רבים מנצלים את תכניות שנת השירות כדרך לקדם את השכלתם וניסיון חייהם. עבור חלקם, זה עשוי לספק להם מלגת מחיה צנועה ואילו עבור אחרים הוא מציע להם הזדמנות לזכות בתואר שלהם בקרקע בטוחה יותר. חלקם אפילו ניצלו את ההזדמנות הזו כדי להחליף קריירה לחלוטין או להתחיל מחדש עם מעסיק חדש.

כיצד זו אבן דרך בחיי אנשים?

צעירים רבים מתחילים את המסע שלהם בקולג' עם שנת שירות, ומספקים להם ניסיון רב ערך ומפתחים מיומנויות הניתנות להעברה שהם יכולים ליישם לקראת לימודים לתארים מתקדמים או הזדמנויות תעסוקה עתידיות.

לפעמים שנת שירות יכולה להיות רק ההתחלה של משהו גדול וטוב יותר. סטודנטים במכללה נהנים לעתים קרובות מחוויות כאלה בכך שהם מבינים מה הם באמת רוצים לעשות בחייהם ולאן פניהם מועדות.

תפקידי אבן דרך מציעים לאנשים את המרחב שהם צריכים כדי לחקור משהו חדש ולהתקדם במסלול הקריירה הנוכחי שלהם. תפקיד מדרך הוא דרך אידיאלית לצאת מעבודה שאינך נהנית ממנה, או לקחת הפסקה מהתחייבויות במשרה מלאה כדי לצאת למיזם חדש.

תפקידי אבן דרך יכולים להיות הזדמנות מצוינת לקדם את הקריירה שלך, אבל הם כרוכים בסיכונים מסוימים. כדי למתן את אלה, ודא שהתוכניות שלך עבור מועמדים שקופות והציעו להם תפקיד המאפשר להם להתקדם בתנאים שלהם.

כיצד צוברים ניסיון?

שנת שירות היא הזדמנות שלא יסולא בפז לצבור ניסיון בעולם האמיתי בתחום שאתה מעוניין בו, בין אם זה עבודה על משהו שתמיד רצית לחקור, ללמוד מיומנות חדשה או לקיחת חובות מנהיגות. לא רק זה אלא שזו גם הזדמנות להשפיע על הקהילה שלך ולתת בחזרה למי שהכי זקוק לה. אם הגשת מועמדות לתארים מתקדמים או מקצועיים דורשת מהמועמדים להיות בעלי ניסיון בהתנדבות כלשהי; קיום כזה יכול לגרום לבקשה שלך לבלוט מאחרים ולהגדיל את סיכויי הקבלה – במיוחד בתי ספר לרפואה הדורשים מועמדים עם אוכלוסיות מגוונות.

בנוסף, אם אתה משרת בשנת שירות עם תוכנית AmeriCorps, ייתכן שתהיה לך אפשרות לדחות או לדחות את החזר הלוואות הסטודנטים שלך במהלך תקופה זו. זה ידוע בתור סובלנות הלוואות וזה יכול להיות יתרון מדהים בהשלמת שנת שירות!

איך זו הדרך לעשות בה שינוי?

שנת שירות היא הזדמנות מדהימה להשפיע לטובה על הקהילה שלך. זה לא רק יחדד את כישורי המנהיגות שלך ויעניק לך ניסיון בעולם האמיתי, אלא שזה לא יסולא בפז לצמיחת קריירה עתידית כחלק מצוות הפועל לשיפור חיים, לרומם את הנזקקים או לסייע בבנייה מחדש של בתים לאחר אסונות טבע. זו הזדמנות להחזיר ולהפוך לאזרח הפעיל ולמנהיג שהמדינה שלנו צריכה – משהו שכולם צריכים לשאוף אליו!

מציאת הדרך שלך לאחר הקולג' יכולה להיות הזדמנות מצוינת. סטודנטים לרוב אינם יודעים מה הם רוצים לעשות לאחר סיום הלימודים או מרגישים תקועים בדרכם הנוכחית. שנת שירות היא הזדמנות ללחוץ על "השהה" ולקחת הפסקה כדי לגלות מה באמת מעניין אותך, או למצוא קפיצה שמובילה אותך לכיוון שאתה רוצה. זוהי חוויה משנה חיים שלא תסולא בפז שנותנת כיוון ותובנות חדשות לגבי אפשרויות קריירה.