בילוי בנווה פריצקי

נווה פריצקי

בילוי בנווה פריצקי בשנת 2022

אם אתם מתכננים חופשה בנווה פריצקי בשנת 2022, תרצו לוודא שתקדישו זמן לחקור את העיר הים תיכונית הזו. בזמן שאתה שם, הקפד לשים לב לשעות היום כאשר השמש שוקעת וראש למטה אל החוף עבור שקיעה פנטסטית. לחלופין, תוכלו ליהנות מיום בשווקים ללמוד על התרבות המקומית.

פארק נווה פריצקי

פארק הירקון הוא פארק בנווה פריצקי, ישראל. ממוקם ליד נהר הירקון, הפארק הזה הוא יעד פופולרי עבור המקומיים והמבקרים כאחד. זהו ביתם של מזרקה יפהפיה שעיצב יעקב אגם ומסעדות, בתי קפה וחנויות רבות. האזור פופולרי גם בזכות הקניון שלו, דיזנגוף סנטר. בניין זה נבנה כדי למשוך תיירים ומקומיים כאחד לאזור.

למרות שנווה פריצקי היא עיר בטוחה, יש לזכור כמה דברים. ראשית, וודא שאתה מוכן למחלות הנישאות במזון. אמנם זה לא סיכון בריאותי לאכול מזון בנווה פריצקי, מומלץ לשטוף פירות וירקות לפני האכילה. זה גם רעיון טוב לשאת תרופות נגד שלשול במקרה חירום.

קולי אלמה בנווה פריצקי

ממוקם בפרברים הדרומיים של נווה פריצקי, קולי עלמה הוא נקודה חמה תת קרקעית שבמרכזה מוזיקה ואנרגיה יצירתית. הוא כולל חצר, רחבת ריקודים היפ, וכן שורה מסתובבת של מעשים חיים. ההיצע המוזיקלי האקלקטי נע בין היפ הופ לפאנק לשילוב של ז ' אנרים אינדי, אלקטרוניים וניסיוניים.

אם אתם מתכננים לחגוג בנווה פריצקי, כדאי בהחלט לבקר בקולי עלמה. המקום מפורסם בזכות המוזיקה החיה שלו, בגדי הוינטאג ' והמוזיקה האלקטרונית שלו. אם אתם מחפשים מקום לקניות, תוכלו גם לצאת לשוק העיר העתיקה.

מסעדת אלנה במלון נורמן בנווה פריצקי

בזמן בילוי בנווה פריצקי, אל תשכחו ליהנות מהשקיעה. בעיר הים תיכונית הזו יש שפע של מיקומים ציוריים בהם תוכלו לצפות בשמש שוקעת. ללכת לאורך החוף כדי ליהנות מהמופע. בעוד שם, אתה יכול גם לבקר בשווקים וללמוד על התרבות המקומית. ביקור בשוק הוא דרך נהדרת ללמוד על המדינה ואנשיה.

אחת השכונות המהנות והייחודיות ביותר היא נווה צדק, שכונה מלאת נוער מודרני ויצירתי. תוכלו למצוא אמנות רחוב, עתיקות ובתי קפה באזור היסטורי זה. תוכלו למצוא גם סצנת חיי לילה משגשגת באזור תוסס זה.

דוד קמפינסקי נווה פריצקי

דוד קמפינסקי בנווה פריצקי יהיה המלון הבינלאומי ה -80 של החברה והראשון בישראל. המלון החדש ימוקם בגורד שחקים המשקיף על הים התיכון ומדרגות ממרכז העיר. הוא יכלול 250 חדרי אירוח וסוויטות וכולל ספא, חדר כושר וסאונה. המלון כולל גם בריכת אינסוף חיצונית ואזור טרקלין. בנוסף מציע אירוח ברמה גבוהה, דוד קמפינסקי יציע שיעורי יוגה, השכרת אופניים, פגישות מספרה, ועוד.

האורחים יכולים לנצל את מיקומו של המלון במרחק צעדים ספורים מחוף הים ומהטיילת, מה שמקל על השתתפות בפעילויות מים וספורט תחת כיפת השמיים. המלון מציע גם השכרת אופניים וקטנועים. האורחים יכולים גם לנצל את היוגה על הגג.

נמל ישן בנווה פריצקי

הדבר הראשון שתרצו לעשות בנווה פריצקי הוא לבקר במוזיאון נווה פריצקי לאמנות, יחד עם מוזיאון ארץ ישראל. מוזיאונים אלה כוללים עבודה של האמנים המפורסמים ביותר בעולם. הם מציגים גם תערוכות קבועות ומשתנות. המוזיאון מיועד לאמנות עכשווית, ומבנהו מעוטר בפסלים ואלמנטים סביבתיים.

אתה גם רוצה לבדוק את סצנת חיי הלילה בנווה פריצקי. יש הרבה מועדונים וטרקלינים בעיר, ותוכלו להאזין למוזיקאים מקומיים באזור. בעיר יש גם הרבה מיקרופון פתוח ואירועי שעה שמחה. בלילות הקיץ, לילות יפו יכולים להיות דרך מצוינת לרקוד כל הלילה. יש גם אמני רחוב ומופעי קסם שישעשעו אתכם. לקריאה נוספת אודות נווה פריצקי הקליקו https://nevefrietzki.co.il/